maandag, november 28, 2005

Naakt. Of toch bijna.

Ik ben niet helemaal zeker of die Marathon-uitzendingen van Overleven, eind 2006, een esthetisch genoegen zullen zijn. Ze hebben ons namelijk gefilmd op een draaischijf. Quasi-naakt: in zwembroek, en dan maar rondjes draaien. Kwestie van ons huidige lijf met het toekomstige te kunnen vergelijken. Niemand was daar écht blij mee. Ik niet want ik ben dik, en niet eens de dikste. F. en J. niet, zelfs de slanke S, de ranke K. en de modale G. niet. Enfin, u zal het vroeg of laat allemaal kunnen bekijken...

Ook een esthetisch probleem: mijn sport-outfit. Ik heb dat niet. Natuurlijk niet, ik heb dat nog nooit van mijn leven nodig gehad. Voor de tests heb ik sportschoenen geleend van mijn oudste zoon, een broekje ben ik raprap gaan halen in de Carrefour. Witte sokken weiger ik te kopen, ik ging ervan uit dat zwart ook toegestaan is in sportmiddens. Ik vrees dat dat een vergissing was. Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik denk dat ik gegniffel gehoord heb.

Nike is ter hulp geschoten. T-shirts voor alle kandidaten, een mutsje, een regenjasje, sportschoenen, een tight. Daar had ik nog nooit van gehoord, blijkt een soort balletbroek te zijn. Normale mensen zijn blij met zo'n cadeau. Ik zit ernaar te kijken en zucht. Niet dat ik geen goesting heb om die marathon te halen, maar het is allemaal zo on-koens.

2 Comments:

Blogger Geert Gitaar said...

Hoi Koen,

Ik heb ook geen degelijk materiaal, en de coach noemde mijn sloefkes tijdens de tests bij Nike "het foute materiaal". Ik veronderstel dat hij het had over mijn schoeisel, want ik weet intussen dat alles onder mijn rechterknie momenteel ook fout zit: ben twee dagen gaan wandelen bij wijze van pre-training, en ik heb nu reeds pijn... In feite ben ik tevreden dat Nike vertraging heeft, want mijn 'echt' materiaal is nog niet geleverd. Aan de coach kan ik dus met opgeheven hoofd melden dat ik niet heb kùnnen trainen. Hij heeft trainen met fout materiaal immers verboden.

Volgens Wim van Studio Brussel moet kippensoep helpen. In het dieetboekje dat Marina Goris ons op de KUL gaf, vind ik er echter niks over terug. Wim, er is public relations-werk te doen !!!

Weet je, Koen, we hopen met ons 5 dat jij voor die tests slaagt met grote onderscheiding, en we duimen voor jou, dinsdag !!!

28 november, 2005 23:51  
Blogger kris said...

Zo on-Koens? grappig gevonden!
En geen zorg over je uiterlijk, het is altijd even wennen als een radiostem op tv komt. De kijkers hebben al schokkendere ervaringen meegemaakt niet?:Bruno Wijndaele, Geertje de Ceulenere, Marc Reinebeau etc. en Koen, weet je wat het grote voordeel is van een legging ofte tight? Hij rekt mee. Vraag het maar eens aan een zwangere vrouw:-)

29 november, 2005 18:09  

Een reactie posten

<< Home