woensdag, december 07, 2005

Chocolade.

Annemie heeft de redactie van Wilde Geruchten vandaag getrakteerd op pralines. Ze had ze zelf van haar moeder gekregen, maar het waren er gewoon teveel. Ik vrees dat het mijn laatste cacaoshot is geweest want morgen moet ik naar het sportkot, voor een gesprek met de diƫtiste. Het zou me verbazen dat die geen opmerkingen heeft over mijn chocolade-inname.

We hebben een week lang een voedingsboekje moeten bijhouden. Alles noteren wat je eet en drinkt. Veel te onregelmatig, zal de conclusie wel zijn. Teveel koffie en te weinig water, te weinig vis en waarom toch al die chocolade, Koen. Drie appels als ontbijt is niet goed en je mag je middagmaal niet uitstellen tot drie uur want dan ben je uitgehongerd en dan eet je teveel.

Kortom: ik bereid me voor op strenge voedingsregels vanaf morgen. En ik was blij met die laatste pralines. Dankjewel, Annemie.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ook toevallig op je webdagboek geraakt-wou eigenlijk Flip Kowlier horen bij Fried'l Lesage.
Ben reuze benieuwd of je in je opzet zal slagen. Volgens mij zal het niet aan de chocolade liggen maar aan de tijd dat je in de voorbereiding kan steken. ben heel erg benieuwd en ook een beetje jaloers op de kans die je krijgt.

07 december, 2005 21:48  
Anonymous Anoniem said...

beste koen,

chocolade,wat heb je me aangedaan
ik kan je niet weerstaan,zie mij hier.ik rij met mijn frisse wimpers gekruld tegen de strenge wind en ben nooit op rust.dank u chocolade.

08 december, 2005 17:50  
Blogger kris said...

"Annemie heeft de redactie van Wilde Geruchten vandaag getrakteerd op pralines. Ze had ze zelf van haar moeder gekregen, maar het waren er gewoon teveel." Dit lijkt me vrij duidelijk, Koen, Annemie wil het programma liever zonder jou voortzetten, hoe sneller je eraan bent, hoe beter; waarom denk je dat ze achter de marathon staat??? Laat je niet kisten!

08 december, 2005 20:03  

Een reactie posten

<< Home