woensdag, december 14, 2005

Siegfried.

Siegfried
Ik heb vandaag vernomen dat de productieploeg van Overleven een reserve-kandidaat achter de hand hield. Als de universiteit van Leuven mij ongeschikt had bevonden voor de marathon, dan hadden ze Siegfried Bracke in stelling gebracht. Nog een paar jaar ouder dan ik en naar ik vermoed ook een beetje meer buik. Maar zeker ben ik daar niet van. Van die buik bedoel ik.

Ik heb Siegfried vandaag gemaild. Dat ik hem graag de trip naar New York had gegund, maar dat ik toch blij ben dat ik niet afgewezen ben. Hij antwoordde dat hij op eigen kracht gaat proberen. Misschien dat hij iets heeft aan het Compleet Handboek Looptraining van onze trainer, Paul Van Den Bosch. (link hersteld)

Hou Sieg in de gaten op Ter Zake. Je gaat hem alle dagen scherper zien worden. Vroeg of laat verwarren we hem met Phara.

4 Comments:

Blogger Mike said...

Hallo, Begin 2002 kon ik de trap niet meer op zonder buiten adem te zijn. Via het 5 km 'Start to run' schema ben ik op mijn eentje geginnen lopen. Met het uitlopen van de marathon van Eindhoven als resultaat (3u57:17). De voorbereiding was niet altijd makkelijk. Maar, waar een wil is, is een weg. Succes. Michael (opstalseloper.blogspot.com)

14 december, 2005 21:56  
Anonymous Anoniem said...

beste koen,

toen ik vanmorgen naar mijn werk fietste,was mijn verbazing groot.er kwam een man met batman uniform naast mij lopen.de angst sloeg toe toen ik opzij keek the batman droeg een strikje en had een fijn snorretje zoals zorro.ik fietste,the batman liep.ik versnelde,the batman volgde.

(koen,ik luister nooit live naar jullie programma,wilde geruchten.op het moment van uitzending loop ik door de straten van berchem om mijn brieven te bestellen achtervolgd door een dobberman.
een kerst-experiment met vitalski?
ik mail meteen mijn persoonlijke gegevens door naar, wilde geruchten)

15 december, 2005 14:46  
Blogger Marrek O'Polo said...

en ik wilde direkt naar de beste belgische trainerlink aller tijden, maar kreeg een foutmelding van google ... moet is misschien meer pop-ups toestaan ???
Koen ... ???

15 december, 2005 19:31  
Blogger kris said...

"Overleven" levert een reservekandidaat voor als jij het niet overleeft? Inderdaad, aan de Siegfried-linie zijn veel geallieƫrden gesneuveld, dit omdat ze te snel vooruitwilden. doe dus maar rustig

16 december, 2005 12:19  

Een reactie posten

<< Home