maandag, januari 02, 2006

Voornemens, Goede.

Vooruit, we zijn er écht aan begonnen. Achillespezentrekkerij op de onderste tree van de trap. Eerst op de tippen van je tenen, en daarna laten zakken tot je hielen onder de trede hangen. Zo ongeveer:

kine
Drie maal twintig keer. Tot vijftien gaat dat vlot. Daarna gaat het moeizamer, vervolgens zéér moeizaam. Maar je voorkomt er peesontstekingen mee, laat ik me vertellen.
Eigenlijkfeitelijk moet ik begin januari een afspraak maken met Filip Staes, een soort superkinesist van het Sportkot. Professor Staes heeft die oefeningen bedacht en hij wil eens kijken of er al resultaat is. Ai. Ik heb de voorbije weken aan zijn oefeningen alleen maar gedàcht. Het zou me verbazen dat enkel denken voldoende is voor de conditie van mijn pezen. Ik voel me dus als een betrapt klein kind, ik durf geen afspraak maken. Ik stel dat telefoontje nog maar even uit.

Ook nog een trainingske afgewerkt vanochtend. Een half uur lang afwisselend 4min lopen, 1min wandelen. Shit. Ik wil foto's uploaden, maar het lukt niet. Er vloog een reiger voor me uit die ik met jullie
training 7
wou delen. Helaas, mijn fototoestel blijkt stuk. Foutcode E18. Is er iemand die weet wat dat wil zeggen bij een Canon A60? De foto zit er in, maar ik krijg ze er niet uit. Geen reiger dus, je zal het met mijn harslagcurve moeten stellen.

4 Comments:

Blogger Mike said...

Het beste voor 2006 en op naar de 42 van N.Y., Michael - Opstal

02 januari, 2006 19:21  
Anonymous Anoniem said...

beste koen,

mooi dat je die reiger wou delen en ook die schoenen spreken tot de verbeelding.je krijgt er een ster bij als je hard genoeg loopt zegt de michelin-inspecteur.

02 januari, 2006 19:35  
Blogger kris said...

E18? en het gaat niet over een voedingssuplemment zoals wespen? grapje. Over je kodakske gesproken, Koen, E18 duidt erop dat bij het uitschakelen het toestel onregelmatigheden ondervindt tijdens het terugtrekken van het objectief; anders gezegd : het is vastgeraakt. Bijna altijd te verhelpen door het toestel aan te zetten en terwijl je de obectiefmotor hoort grommen de lens mee te helpne door opzij te duwen. Eens de mekaniek weer op zijn plaats "springt" is alles weer ok.

03 januari, 2006 11:37  
Blogger Marrek O'Polo said...

hallo koen,

ook vanwege Marco Polo een allersuxxesrijkst 2006 ... en van 0 naar 42 !!!
een reiger delen lijkt me wel wat, maar die beesten hebben toch een speciale eigenschap, niet ..??
dat hoef je niet te delen, dat heb je een paar weken geleden zelf gehad ... dat buikgriepje!
Oh ja, ik was er in '87, en wil in 2007 nog eens naar NYC Marathon!

Marco Polo

03 januari, 2006 18:18  

Een reactie posten

<< Home