woensdag, maart 08, 2006

Geen Blote Madam.

Ik had beloofd dat ik vanavond tot aan de Blote Madam zou lopen en er een foto van posten. Dat gaat niet lukken, het spijt me. Ze komen zometeen onze centrale verwarming herstellen en daarvoor moet ik thuis blijven. Komt goed uit, want van die miezerregen word je kletsnat. Ik stel mijn training van vanavond dus uit tot morgen.

-update- Net telefoon gekregen van de verwarmingsman. Het zal niet lukken vanavond, meneer Fillet, vindt u het goed dat ik morgen kom. Ja, ik vind dat goed, liegt de Aanstaande Atleet. Sakker sakker. Loodgieters, elektriciens, bezetters, schilders... ge kunt er niet op rekenen meneer. Ik gooi dus nog maar wat kolen op de kachel. En het regent nog altijd.

8 Comments:

Blogger Lou said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

09 maart, 2006 02:49  
Blogger Lou said...

Dus morgen ook niet gaan lopen?
(en weer geen blote madam?)

Jamaar hela, zo gaat ge lezers verliezen he ipv kilo's (o;

09 maart, 2006 02:52  
Anonymous Anoniem said...

helaba meneer fillet,
ik heb hier ne kerel in huis, met 15 jaar ervaring in deze sector, waarop waarop je WEL kan rekenen
Je moet met 'serieuze n betrouwbare' mensen werken.
hou het warm in deze koude dagen...
grtz

09 maart, 2006 08:55  
Anonymous Anoniem said...

Laat je nooit ontmoedigen door het slechte weer als je wil gaan lopen. Meermaals heb ik al bibberend mijn loopkledij aangetrokken, er zwaar tegenopziend om in de kou of regen te gaan lopen. De eerste minuten in die ijzige koude of de vervelende nattigheid loop je te mopperen, maar al gauw beginnen de endorfines te werken en trek je stevig door. Want je weet dat er op het einde van de training een warme douche op je wacht samen met de fysieke en mentale voldoening.

Bij deze ga ik nu maar best een eindje lopen ... want ik zie net dat het weer begint te regenen ;)

09 maart, 2006 13:33  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Koen,
Grappig, maar gisterenavond las ik uw relaas en inderdaad het gaat over ons. We zijn wel BETROUWBAAR
en CORRECT, maar door het vele werk en omdat u niet echt in de kou zit, word u vandaag wel geholpen. Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost, maar de klant is koning bij ons. Tussen haakjes mijn man is ook een marathon-loper. Succes!
P.S. Ik heb in de tijd uw boeken gekocht "JONGENS EN WETENSCHAP" en wou ze nu laten handtekenen, maar onze gast was al weg. Misschien in betere tijden?

09 maart, 2006 15:15  
Blogger P_eter said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

09 maart, 2006 16:14  
Blogger P_eter said...

Dus Koen, je moet het in je blog schrijven om geholpen to worden, waarom had je dat niet al enkele dagen geleden gedaan? Sorry estella, maar ik hoop dat je ermee kan lachen.

Koen het wordt lastig met die Maartse buien om niet in de regen te lopen, maar ik kan het begrijpen indien je je ook thuis niet kan opwarmen. Maar dat zal nu snel voorbij zijn.

09 maart, 2006 16:16  
Blogger koen fillet said...

@Estalla: Misschien had ik me wat diplomatischer moeten uitdrukken. Loodgieters, elektriciens, bezetters, schilders... wat hebben ze het druk meneer.
In elk geval: bedankt voor bloed, zweet en tranen. Het is hier lekker warm. En nu trek ik mijn loopschoenen aan.

09 maart, 2006 17:09  

Een reactie posten

<< Home