zondag, april 02, 2006

Rusten is ook trainen.

Af en toe moet je in je trainingsschema een recuperatieweek voorzien, sprak Paul. Na de opbouw van vorige week mag de ik nu rusten. Al is dat rusten relatief: ma rust, di rust, woe 30 minuten lopen, do rust, vr 30 minuten lopen, za rust, zo 45' lopen. Geen fitness, geen aquajog. Het hart van de Aanstaande Atleet maakt een sprong van vreugde!

O, nog iets. Ik heb een paar dagen geleden dat sportdrankje proberen te brouwen naar een recept van Ilse. Dat is toen mislukt wegens teveel zout. Daarnet opnieuw geprobeerd en zout naar smaak toegevoegd. Lekker. Probleemloos een liter vocht naar binnen gegoten.

O, nog nog iets. A. heeft me een weegschaal kado gedaan. Elektronisch. De oude gezinsweegschaal was veel te onnauwkeurig. En als je op een wijzerplaat creatief met de parallax omspringt kan je jezelf wijsmaken dat je een kilo minder weegt. Afgelopen. Ik weeg me nu digitaal en tot op 100 gram nauwkeurig: 87,6 kg.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Koen,

bizar dat er zoveel Google ads op je blog over zwangerschap gaan. Hebben we iets gemist?

03 april, 2006 10:19  
Blogger koen fillet said...

@Anonymous: Que? Ik zie geen zwangerschapsads. Zouden die advertenties niet bij elke bezoeker hetzelfde zijn? Ik heb gemerkt dat ik op het werk andere ads zie dan thuis.

03 april, 2006 11:48  
Anonymous Anoniem said...

Die advertenties zeggen meer over de persoon die op je website komt dan over de persoon die de 'Google ads module' op zijn website plaats. Deze levert mijn inziens namelijk doelgerichte reclame, gebaseerd op de zoektermen die de gebruiker van de browser ingeeft. Bij mij verschijnen er vooral advertenties over sport, bij jou advertenties over zwangerschap. Dat zegt dan meer over jou interesse ivm geboorte en of zwangerschap meneer of mevrouw anonymous. Het soort advertenties er bij meneer Koen Fillet verschijnen zou ons dus een inzicht verschaffen over zijn interesses (Google zoekpatroon). :)

03 april, 2006 23:25  
Blogger koen fillet said...

Bij mij zijn het advertenties voor speelgoed, gatorade, helikoptervluchten en karikaturen.

04 april, 2006 09:26  
Anonymous Anoniem said...

Hmm, dat is wel raar, want ik krijg ook advertenties over zwangerschap te zien en ik heb bij mijn weten nog nooit iets opgezocht over zwangerschap.

04 april, 2006 11:54  
Anonymous Anoniem said...

Af en toe een weekje 'spijbelen' doet wonderen. Ik merk dat het na die rustweek ineens een stuk beter gaat.
Profiteer van de rust! Je kan je in die week eens een extra beloningkje geven. Maar ga je niet te buiten aan zoetigheden en vet.

04 april, 2006 14:12  
Blogger kris said...

Parallax; er is een tijd geweest dat je dit woord niet eens kende (voor J&W) en er dus ook geen last van had...
Digitale weegschalen zijn inderdaad nauwkeuriger, maar de meeste vreten batterijen en hebben een beperkte levensduur. Een analoge wijzerplaat is ook een stuk mooier en ze gaan een eeuwigheid mee.Gooi ze dus niet meteen weg!(denk aan je ouwe trui versus nieuwe:-) )

05 april, 2006 13:44  

Een reactie posten

<< Home