zaterdag, april 01, 2006

Wel kwissen, niet lopen.

Het is me nog maar zelden overkomen: ik heb deze week een paar keer gebrost. Donderdag niet naar Pat's Activity Center gaan fitnessen, en vrijdag geen dertig minuten gelopen. Donderdag te laat gewerkt en vrijdag eerst naar diverse scholen diverse rapporten gaan ophalen, daarna gaan kwissen bij Videohouse. Wél DVD-speler gewonnen maar niét gelopen.

Ik heb met Paul overlegd, ik hoef die verloren trainingen niet kost wat kost in te halen. Werk gewoon je schema af, SMS'te hij vanuit zijn buitenlands vakantiehuis. Dat schema geeft me vandaag een rustdag. Dat lijkt me al te gek: twee dagen niksen en dan een rustdag... ik denk dat ik toch nog maar efkens die nieuwe loopschoenen ga uitproberen.

Die Videohousekwis is fenomenaal. Honderdentien ploegen van vijf man in een reusachtige televisiestudio. Beeldvragen die met topapparatuur geïllustreerd worden, gratis drankjes, gratis broodjes, gratis tombola, gratis flauwe grappen van juryvoorzitter Robbe De Hert.

En vragen die niet om te lachen zijn. Kent u de voornaam van meneer Alzheimer? Wij niet. En de uitvoerders van Oh Lori? Wij wel. Kan u het anagram "arrest by penis" oplossen? Wij hebben daar Pierre Bastyns in gevonden, maar dat leverde geen punten op. Gali Gali Sim Sim, wat is dat? Wij staarden naar het studioplafond en gokten verkeerd op de Indiase versie van Harry Potter.

De Radio 1-ploeg moest D&D laten voorgaan, dat zijn de producenten van Wittekerke, 3Keys met (pdw) en Jo Van Damme werd tweede en de RSZ heeft gewonnen. Ja, de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid, de Robbe kon zijn ogen niet geloven.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Koen, ik heb nog wat muziek voor op je iPod (tijdens het lopen)... Een preview kan je online vinden op http://users.telenet.be/cbje/5dayboon/
De rest kan ik je nog doormailen als je wil.

Mailen kan ook:

jokebas@aim.com

02 april, 2006 17:49  
Blogger koen fillet said...

@Joke: Dankuwel. Een beetje traag om op te lopen. Maar wel goed gedaan.

02 april, 2006 18:35  
Anonymous Anoniem said...

Als je hier een paar dagen niet gepasseerd bent, is er ineens veel bij te lezen, leuk is dat.
Dat anagram, zou dat Britney Spears kunnen zijn? In dat geval is de omschrijving veeeel beter dan de oplossing :-) en logisch dan dat jullie het niet vonden, getuigt van goeie smaak :-)

03 april, 2006 19:26  

Een reactie posten

<< Home