donderdag, mei 11, 2006

Clowns to the left of me, jokers to the right...

Lezers van deze blog zijn te verdelen in twee groepen, leer ik uit jullie comments. Zij die meer willen weten over trainingsschema's, sportdrankjes, blessures en zo, en zij die eerder gecharmeerd worden door de mens achter de aanstaande atleet. De eerste groep zal ik een paar dagen lang moeten ontgoochelen: ik lig stil. Knieprobleem, en het betert niet. Ik zit me af te vragen of ik zaterdag de melkzuurtest wel zal kunnen doen...

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

best de melkzuurtest niet doen, Koen.
But don't worry, het is toch een pijnlijke affaire, met die gemene prikken in je vingers..

11 mei, 2006 22:27  
Blogger kris said...

ok, zet jij links, dan ga ik wel naar rechts:-)

11 mei, 2006 23:34  
Blogger P_eter said...

Geniet die enkele daagjes rust en verzorg je knie, tot in Brussel!

12 mei, 2006 13:18  
Anonymous Anoniem said...

Ik wil je niet ontmoedigen, maar de conditieterugval na enkele dagen rust is spectaculair

12 mei, 2006 16:31  
Anonymous Anoniem said...

I'm afraid I'm stuck in the middle.

12 mei, 2006 23:14  

Een reactie posten

<< Home