maandag, mei 29, 2006

Danku mama.

Mijn mama meldt me dat er een foutje in een vorige post staat. Tenminste dat hoopt ze. En ze mag gerust zijn: op de dag voor de 20 km door Brussel woog ik geen 97,5 maar 87,5 kg. Foutje mama.

Maar 't is wel nog veel te veel voor een aanstaande atleet. Ik neem me voor in New York nog maar 80 kg te wegen. En omdat ik een vijg ben die sociale controle nodig heeft om goeie voornemens waar te maken, zal ik mijn ochtendgewicht hier dag na dag vermelden. Vandaag: 87,4.

Het zal de komende dagen niet meteen zakken want Paul heeft ons aan de vooravond van de 20 km gezegd dat we ons dieet deze week mogen lossen. Als beloning. Hij had daar meteen spijt van: we reageerden nogal enthousiast. Doe geen domme dingen, meen ik hem nog hebben horen zeggen. Maar dat ging verloren in kreten als: chocolade! Duvel! aarbeien met slagroom! frieten! Quick!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Bij deze de 30ste proficiat. Spijtig genoeg zag ik je, zoals de andere reagerenden, niet. Ik denk dat de pijntjes erbij moeten horen. Zelf had ik de vorige zondag nog mijn voet omgeslaan, maar ben wat voorzichtig geweest.Een tip: zoek eens je in het klassement van de website vd 20 km per 'zipcode', dan kom er je beter uit. Ik toch: was op die manier tweede en .. eerste vrouw! Goede prestatie toch? Ik wens je superveel succes bij je volgende training en ben op jaloers op je programma dat je naar de 42 km zal leiden. Ik wil dit doodgraag ook eens doen. Succes ermee!
Heleen nr 17482

29 mei, 2006 21:56  
Anonymous Anoniem said...

en of ik er spijt van heb...

30 mei, 2006 09:28  
Anonymous Anoniem said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

10 juni, 2006 11:20  
Anonymous Anoniem said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

22 juli, 2006 00:36  

Een reactie posten

<< Home