zaterdag, mei 27, 2006

Een dag in het park.


Nog een keer slapen. Omdat het televisie is gaan we dat in een Brussels hotel doen, genaamd Park. Dan kunnen de camera's onze laatste voorbereidingen mooi in beeld brengen. Samen eten, samen het parcours bespreken, samen aan de epo, samen omkleden, samen opwarmen, samen zenuwachtig worden. Ik neem mijn computer niet mee, het zal dus even duren voor ik hier weer iets post. Misschien zie ik u aan de start? U kan ons herkennen aan de KUL-shirtjes.

Overigens was het even schrikken, vanochtend op de weegschaal. 97,5. 87,5. Het gevolg van minder trainen door die knie, en meer koolhydraten eten?

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Brussel is inderdaad genieten.
Door de massa is het in het begin vooral slalommen, zigzaglopen, afremmen en terug optrekken. Wanneer je dan na de start eindelijk een stukje kan lopen kom je in een flessenhals terecht, waar het verkeer opnieuw dichtslibt. Daarna kom je via een aantal lange luchtledige tunnels in het Ter Kamerenbos terecht. Op 't eind is er dan nog een nijdige kuitenbijter.
Ik zet alvast een scherpe tijd uit mijn hoofd en ga proberen twintig kilometer te genieten van het hele gebeuren.
Veel sukses vanwege "dossard" 24546 !

27 mei, 2006 12:00  
Anonymous Anoniem said...

Hallo,
Ik won in de krokusvakantie eens voor 80 euro boekenbonnen in uw programma. Hierdoor kwam ik op uw blogg-ding terecht. Je verhalen rond de training interesseerden me, want ik had me immers ook ingeschreven voor de 20 km. Ik liep deze al twee keer, maar steeds zonder spectaculaire voorbereiding. Ook nu doe ik mee -als ik je zie, zeg ik gedag-. Je deed me wel nadenken over een marathon, maar ik twijfel nog.
Veel succes zondag! Heleen.

27 mei, 2006 12:06  
Blogger Geert Gitaar said...

Ik heb op vraag van C. mijn PC bij, Koen. We kunnen ons samen te pletter bloggen in plaats van samen zenuwachtig te worden ;-)

27 mei, 2006 13:38  
Anonymous Anoniem said...

De lezer ervaart hier al enige spanning, zal dus voor de lopers zeker voelbaar zijn.
Je zei enkele dagen geleden dat je geen massamens bent. Ik herken wat je bedoelt, maar soms is het even goed als noodzakelijk om samen met vele anderen een massa te vormen, zoals eergisteren in Antwerpen bv. Ik hoop dat jij vandaag in Brussel een positieve massa-ervaring bijeenloopt :-) ... en of je nu de volle 20 km haalt of niet, een winnaar ben je toch al, enkel en alleen al door je vooruitgang van de voorbije maanden.
Mooi toeval, op dit moment zingt Michael Franti zijn prachtig "I'm not alone" ... dat ben jij ook niet want er zijn niet enkel de collega-lopers maar ook de lezende supporters. Succes en vooral, geniet er van !

28 mei, 2006 07:37  
Anonymous Anoniem said...

Veel succes, en mss zien we je groepje daar wel rondlopen. Alhoewel het mss niet gehoord is vermits het hoofddoel het uitlopen van de wedstrijd is, wil ik me graag aan een pronostiekje wagen: 2u07. GO GO GO!

28 mei, 2006 13:15  
Anonymous Anoniem said...

proficiat koen, zo zie je maar wat een mens op 6 maand kan als hij er zijn zinnen op zet. hopelijk had je niet te veel last van je knie.

28 mei, 2006 21:11  

Een reactie posten

<< Home