zondag, mei 14, 2006

Hometrainer Sweet Hometrainer.

Feldene Dispersal heet het wondermiddel. Ontstekingsremmer. En het werkt, ik slik het twee dagen en de zwelling van mijn knie is merkbaar minder. Ook veel minder pijn. Als ik Paul zijn advies volg komt het wel in orde: een paar dagen geen looptraining meer, en om de conditie te behouden overschakelen op alternatieve trainingen.


Op zich heb ik een hekel aan alternatieve trainingen, maar dat gaat veranderen: Vader heeft zichzelf op deze moederdag een cadeau gedaan. Ik duizelde toen ik zag wat zo'n fiets waarmee je nergens naartoe kan rijden kost. Het werd dus een tweedehands exemplaar, maar ik ben er heel blij mee. ik hoef nu geen rekening meer te houden met de openingsuren van Pat's Activity Center. Ik heb nog twee seizoenen 24 klaarliggen. Voortaan drukt de Aanstaande Atleet de duur van zijn training uit in aantal bekeken afleveringen.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En hoelang zit je dan gemiddeld op je nieuwe gadget?

15 mei, 2006 09:28  
Anonymous Anoniem said...

Proficiat met je nieuwe aankoop.
Zeg eens, heb je de fiets op tactische wijze aan je vrouwtje aangesmeerd als moedercadeau :)?
Het is inderdaad wel leuk om je training te combineren met een (enkele?) aflevering van "24". Dat zal echter wel alleen gaan voor de lange, rustige trainingen. Enerzijds wegens nood aan voldoende zuurstof om te kunnen volgen (uhm ...) anderzijds moet je lang genoeg kunnen trainen om een aflevering vol te krijgen. Al kan je de laatste minuten ook doorbrengen naast je hometrainer natuurlijk. Veel plezier ermee.

Loopgroet, TCRunning.

15 mei, 2006 12:40  
Anonymous Anoniem said...

hometrainer ZWEET hometrainer

15 mei, 2006 16:02  

Een reactie posten

<< Home