donderdag, juli 27, 2006

Brussel-Rupelmonde bis.


49km in 2u08min. Een beetje trots dat ik dat nu al twee keer heb gedaan deze week. Ik ben, vergeleken met een klein jaar geleden, een andere mens geworden. Toen geraakte ik buiten adem van mijn veters dicht te knopen. Als je me toen had gezegd dat ik uit vrije wil met de fiets van het omroepcentrum naar huis zou rijden, ik had je uitgelachen.

Een kleinigheidje wrong: ik had vanochtend sportspullen in mijn rugzak gestoken voor de terugtocht, een truitje en een tight. Ik ben die na het werk stiekem in de toiletten gaan aantrekken en hoopte dat ik onderweg van de garage tot de slagbomen geen collega's zou tegenkomen. Ik ben bijna geen collega's tegengekomen. In bepaalde omstandigheden voelt sportkleren aantrekken voor de Aanstaande Atleet toch nog altijd een klein beetje als een verkleedpartij.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je mag terecht trots zijn op jezelf. En we gaan er uiteraard van uit dat je op pure wilskracht trapt en ... op je pedalen :-) ... proficiat en veeeeel respect, hoe dit experiment ook afloopt, een winnaar ben je al!

27 juli, 2006 21:14  
Anonymous Anoniem said...

Je bent bijna aan de tijd die je onderweg bent als je met de trein teruggaat. Nog even en je doet winst ;-)

27 juli, 2006 22:38  
Anonymous Anoniem said...

Is er een verschil tussen vrolijk rondfietsen zonder doel (in het weekend bijv.) of fietskilometers die voor een verplaatsing van en naar het werk bedoeld zijn?
Ik hou er namelijk niet erg van om zomaar wat rond te fietsen als "toerist". Fietsen ter vervanging van een traject dat je anders met auto, trein, enz... zou doen, vind ik veel leuker (nuttiger?). Zou dat bij iedereen zo zijn?
In elk geval proficiat!

27 juli, 2006 23:05  
Blogger David aka Letman said...

Knap Koen, ze kunnen in ieder geval niet zeggen dat je er niet voor gaat!

28 juli, 2006 09:10  
Anonymous Anoniem said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

13 augustus, 2006 06:50  
Anonymous Anoniem said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

18 augustus, 2006 10:03  

Een reactie posten

<< Home