zaterdag, juli 29, 2006

Brussel-Rupelmonde tris.


Wat gaat hij op een zaterdag in Brussel doen? Dat ga ik niet aan uw neus hangen. Relevant voor deze marathonblog is dat de Aanstaande Atleet per fiets is teruggekeerd. Het begint een gewoonte te worden, het wordt zelfs een beetje eentonig.

Niet het fietsen wordt eentonig, wel het posten over het fietsen van Brussel naar Rupelmonde. Ik ga dat niet meer doen. Dus dit geldt als enige kennisgeving: van nu tot 5 november pendel ik twee of drie keer per week per fiets. En mocht ik toevallig vakantie hebben een dezer, dan neem ik een fiets mee.

Paul heeft gebeld. Hij heeft me tamelijk streng toegesproken. Streng genoeg om me ernstig te laten overwegen nog een korte looptraining te doen vanavond, bovenop mijn fietstraining van daarnet. Komaan, Fillet. Het zijn tenslotte nog maar 99 dagen.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je kunt misschien ook eens richting Nederland trekken en van daaruit terugkeren. Veel leuker fietsen in Nederland.
Ik meen dat ik enkele jaren geleden Koen gezien heb op het Leidseplein in Amsterdam.
Daar kon ie gewoon anoniem door de stad wandelen. Het was in volle "jongens en wetenschap"-periode.
Zou in ons land allicht niet kunnen, of komt Koen niet genoeg op tv?

30 juli, 2006 10:21  
Blogger koen fillet said...

Het Leidseplein, doemme, was jij daar toen ook. Ik herinner me dat ik daar uitgebreid in mijn neus heb staan peuteren, in de veronderstelling dat niemand me kende.

30 juli, 2006 11:00  
Anonymous Anoniem said...

Tja, zelfs als je denkt dat niemand je (her)kent...
Maar nee hoor je wandelde braafjes met een platstic tasje in de hand. Tasje natuurlijk want dat is natuurlijk de 1ste flater die je in Nederland maakt: over een plastic zak(je) spreken.
Vinden ze verschrikkelijk leuk van die domme Belgen :-)

En... waarom zou neuspeuteren eigenlijk niet mogen in het openbaar? Kan het soms ook niet laten, maar mag niet zeggen ter zake bevoegde vrouwen (vrouw, moeder, dochter,...)
Zou Freud er iets mee te maken hebben?

En nu met de fiets richting Brugge. Hopelijk zonder regen.

30 juli, 2006 12:54  

Een reactie posten

<< Home