zaterdag, juli 22, 2006

Koplampen.


Mezelf bijna belachelijk gemaakt. Locatie: ondergrondse garage. Man stapt uit en laat zijn lichten branden. Ik overweeg hem te waarschuwen, maar hij is een beetje te ver weg om met goed fatsoen zijn aandacht te trekken. Ik zou meneer! hebben moeten roepen, ondergronds galmt dat zo. Man verdwijnt richting trappen. En als ik ter hoogte van zijn auto ben, gaan de lichten vanzelf uit...

Ik rij tweedehands. Het duurt dus een jaar of vijf voor elektronische snufjes doordringen tot mijn leefwereld.

4 Comments:

Blogger kris said...

maar allez, bij tweedehandskarretjes gaan de lichten ook vanzelf uit, alleen het duurt iets langer...

23 juli, 2006 01:09  
Anonymous Anoniem said...

... het duurt iets langer, inderdaad en daarna mag je startkabels bovenhalen of beginnen duwen, geef toe, van tweedehandskarretjes heb je toch veel meer deugd :-)

23 juli, 2006 08:27  
Anonymous Anoniem said...

Of als de file zich terug in beweging zet: Hey! Uw wiel draait!

26 juli, 2006 01:12  
Anonymous Anoniem said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

16 augustus, 2006 20:25  

Een reactie posten

<< Home