vrijdag, juli 28, 2006

Nog honderd dagen.

En dan is het 5 november.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wanneer mag je weer echt beginnen lopen ?

28 juli, 2006 16:44  
Blogger koen fillet said...

Eigenlijk zou ik nu, maintenant, tout suite, heute godverdomme moeten gaan lopen, maar ik wacht op de avondlijke koelte. 10 keer 50 meter aan een wat hogere snelheid dan een duurloop, en zo stilletjesaan opbouwen. Een echte marathonvoorbereiding met duurlopen tot 30km zit er niet in. Paul hoopt dat ik trainingen van 15km zal kunnen doen, meer zit er niet in met die knieƫn van mij.

28 juli, 2006 16:54  
Anonymous Anoniem said...

kijk je er toch niet een beetje naar uit, ook al is het zo warm? Trouwens wat ik me afvraag, ik loop rond 7u en de laatste tijd word ik steeds meer lastiggevallen door wespen. Vooral in het veld. Hoe vroeg ik ook ga, die beesten zijn altijd wakker. Ik vind het nogal akelig en het enige wat helpt is stilstaan maar dan jaag ik me weer een beetje op omdat de klok tikt... Heeft paul je hierover nog geen tip gegeven ?

28 juli, 2006 17:40  
Anonymous Anoniem said...

Als je een blog onderhoudt op de Opera Community (Opera is een browser, een hele goeie), dan kan je in je blog een afteller toevoegen. Kan je dat bij Blogger ook?

29 juli, 2006 13:48  
Blogger koen fillet said...

Niet dat ik weet, alcyon. Ik zal er de helpfiles eens op naslaan.

29 juli, 2006 13:51  

Een reactie posten

<< Home