woensdag, augustus 09, 2006

Ketting.


Ze viel eraf toen ik ter hoogte van Hamme over een bult fietste. Ik moet ze allang eens bijspannen, mijn ketting. Maar het vijske waarmee ik mijn wiel naar achter kan draaien zit vast. Kruipolie zou kunnen helpen.

Aangebeld bij het eerste het beste huis. Want mijn fiets heeft een gesloten kettingkast, er moet een schroefje losgedraaid om de ketting er weer op te kunnen leggen. En ik had vanalles bij, sportdrank, mijn portefeuille, een gsm, de iPod, maar geen schroevendraaier. Dankuwel, behulpzame meneer uit de Polderstraat in Hamme.

Labels: , ,

4 Comments:

Blogger baronneke said...

Allereerst toch mijn excuses. Ik kreeg een stok door en moets em doorgeven aan één voor mij favoriete blogger. Volg je niet, evenveel respect. Ik hoop dat je de 42 haalt beste Koen.

09 augustus, 2006 22:58  
Blogger Reggy said...

Troost u met het gedacht dat dit u niet kan overkomen tijdens de marathon in NY beste Koen!

09 augustus, 2006 22:59  
Blogger baronneke said...

zucht .. ik weet het

09 augustus, 2006 23:04  
Blogger koen fillet said...

Zucht inderdaad. Ik vind het een raar stokje, Baronneke. Niet echt inspirerende vragen.

09 augustus, 2006 23:06  

Een reactie posten

<< Home