woensdag, augustus 23, 2006

Wedergekeerd


Dat we weer thuis zijn. Aan de Groothertogdommelijke kant van de grens regende het, in België schijnt de zon.

Zijn er hier dingen gebeurd die ik moet weten? Ik verneem dat Schiltz behalve dood, nu ook begraven is. Dat er geschoten wordt in Kinshasa. Dat Yves Leterme een windje heeft gelaten en dat Di Ruppo vindt dat het stinkt. Dat er iemand ontsnapt is in Dendermonde.

Dat was in Frankrijk allemaal geen nieuws. Zelfs Kinshasa niet. De inbraak in de flat van Segolène Royal wel. Ze denkt dat Sarkozy er achter zit.

Gisterenavondlaat in het nieuws niks gehoord over Libanon. Is het daar opgelost?

Labels: ,

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zelfs over libanon geen nieuws in la douce france? frankrijk is een eiland!

23 augustus, 2006 11:17  
Anonymous Anoniem said...

welkom terug, vertel eens iets over je gewicht...
van: je kan wel raden wie

23 augustus, 2006 12:17  
Blogger koen fillet said...

88, Ilse. Trop, 't is teveel.

23 augustus, 2006 12:20  
Anonymous Anoniem said...

dat 'windje' van leterme was wel een regelrechte belediging voor alle franstaligen in ons land, hij zei dus letterlijk dat de meeste franstaligen niet over de intellectuele capaciteiten beschikken om Nederlands te leren ...

de radicalisering van alle vlaamse politieke partijen begint angstaanjagende proporties aan te nemen

23 augustus, 2006 12:57  
Anonymous Anoniem said...

wat je mss wel gelezen hebt is dat asafa powell opnieuw de enige wereldrecordhouder op de 100 meter is...

23 augustus, 2006 13:14  
Anonymous Anoniem said...

...en niet naar zomer 2006 gekomen is. Dat was nochtans wel het plan. Ik was dan ook aanwezig bij de opnames! Wie er dan wel was? GEERT LAMBERT...

23 augustus, 2006 19:45  
Anonymous Anoniem said...

Welkom in regenland Koen.
Zijn dat flamingo's op de foto?
Ik België kun je er anders ook zien hoor: bijv. in Paradisio

Maar tussen haakjes: ik hou meer van een slechte zomer dan een slechte winter.
Het is nu wel een slechte maand, maar ik zit hier toch mooi zonder verwarming in mijn hemdsmouwen.
Wanneer het een slechte winter is dan kun je zelfs doodvriezen, maar aan een slechte zomer is nog nooit iemand gestorven.

EN... de blogger spreekt nu ineens Engels, terwijl vroeger Frans (of vergis ik mij?), ik vond het eens wat anders zo in het FR (telefoontje van Leterme gekregen?)

23 augustus, 2006 23:33  

Een reactie posten

<< Home