dinsdag, augustus 08, 2006

Weer terug.


Nee ik zat niet in Göteborg, niet in Dranouter of in de Provence. Er zal geen opsporingsbericht komen op Eén, ik was niet in de Ardennen, in Middelkerke, New York, of op de bodem van de Schelde. Ik was in Engeland. Kent en East-Sussex. Lichte verbijstering toen we in Londen vaststelden dat Harrod's vanaf 5 augustus begonnen is met de verkoop van kerstspullen.

Ik heb getwijfeld of ik vooraf zou zeggen dat ik even ribbedebie zou zijn. Ik ben misschien een beetje paranoïede: wie op zijn voordeur "Weg Wegens Vakantie" schrijft nodigt de dieven uit om een kijkje te komen nemen in het leegstaande huis. Niet gedaan dus, en in stilte vertrokken. Mijn verontschuldigingen daarvoor.

Ik had mijn fiets mee, maar Engeland blijkt fietsonvriendelijk. Hilly, waarschuwde de campingeigenaar ons. De wegen zijn smal en fietspadloos en ze gaan wel opzij als er geen tegenliggers aankomen maar ze rijden er snelly. Kortom: geen lange fietstochten gemaakt. Wel looptrainingen gedaan. Ik zit nu aan 18 keer 100m. Waarbij de m staat voor meter, niet voor mile.

Nu uitpakken. Straks praten we verder.

Labels: ,

17 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Uw fanclub was nogal ongerusty he! ;-)

08 augustus, 2006 13:14  
Blogger kris said...

allez, 't is goed voor ene keer....

vertel nu eens over 'alles uitdekast'?

08 augustus, 2006 13:44  
Blogger koen fillet said...

@Kris, Sven is eens komen buurten en heeft toen uitgebreid mijn boekenkast geïnspecteerd en verteld wat zijn plannen zijn. Het klonk veelbelovend, ik denk dat het in orde gaat zijn. Veel meer dan wat er vandaag in de krant staat kan ik er niet over kwijt. Eind augustus is Sven te gast in Naast De Kwestie. 23/8 als ik mezelf niet bedrieg. Dan kan je al je vragen mailen naar naastdekwestie@radio1.be

08 augustus, 2006 15:07  
Anonymous Anoniem said...

Ik wil niet ontmoedigend klinken maar ...18 maal 100m is nog altijd maar 1.8 km.Misschien kan je voorstellen aan Paul Van den Bosch en Co of je de marathon per fiets mag doen. Een hele prestatie tussen 35000 lopers om dan heelhuids aan te komen.

08 augustus, 2006 15:18  
Anonymous Anoniem said...

Of de afstand door 10 delen ? 't is tenslotte maar 42 keer 100m (waarbij de m ook voor meter staat)

08 augustus, 2006 16:44  
Anonymous Anoniem said...

aangekondigde ribbedebie of niet, ik had u door. volgende keer ter verwarring lobbybloggen met de hotelcomputer.

08 augustus, 2006 19:26  
Blogger Pink Lady said...

Blij dat je weer terecht bent..
Wij allemaal ongerust, terwijl meneer gewoon kerstinkopen aant doen was ;)

08 augustus, 2006 20:14  
Anonymous Anoniem said...

420 keer 100m zal je bedoelen !

ahum

08 augustus, 2006 22:17  
Anonymous Anoniem said...

Oefy, Koen is terug. Slim om geen bordje te hangen en @ tante annie: Koen zat op een camping, dus geen computer (vrees ik).
We zijn even met (bijna) z'n allen ongerust geweest, maar nu kunnen we weer gerust slapen :-)
En inderdaad reeds op 5 aug kerstspullen: dat kan niet gezond zijn :-( Rare Engelsen.

08 augustus, 2006 22:23  
Anonymous Anoniem said...

En Koen, ik heb het nog gezegd: om te fietsen moet je natuurlijk in Nederland zijn! En dan kun je gelijk pindakaas (met stukjes noot) en drop kopen. Hummmmm, lekker.

08 augustus, 2006 22:26  
Blogger Heleen said...

Toen ik 20 was, vroeger, gingen we op de fets naar Engeland, In
Zeebrugge op de boot, in Dover er weer af, de bedoeling was tot Arundel. 'Strong legs' zei de douane man, toch niet zo strong we hebben het niet gehaald, maar het was een mooie vakantie. Fijn dat je weer boven water bent Koen

08 augustus, 2006 23:07  
Anonymous Anoniem said...

YES!!! Da Koen-Man is back!!!

Toeme toch, nu hadden we eens de kans om zijn boekenkast te plunderen...;-)

09 augustus, 2006 00:04  
Blogger koen fillet said...

@Heleen. Tiens, ik was ook twintig, vroeger.

09 augustus, 2006 00:19  
Blogger Heleen said...

en nu ook iets meer zeker?

09 augustus, 2006 09:38  
Blogger Stefaan said...

Dag Koen, "Welcom back". Enige tijd geleden (voor uw onrustwekkende verdwijning) was je van plan eens te zoeken naar een countdown tool. Al gevonden? Ikzelf heb op de site www.clocklink.com "timers" gevonden. Een klok heb ik kunnen inbrengen, een countdown tool is mij nog niet gelukt. Misschien kan jij het eens proberen.

09 augustus, 2006 15:25  
Blogger David aka Letman said...

... op mijn blog (en op die van vele anderen) staat een countdown timer, je kan die hergebruiken (freeware scriptje) of zoeken via Google ("countdown timer script") brengt je ook al een heel eind verder. Pas jij ineens de titel van je link naar mijn blog aan Koen (Op naar New York ipv Berlijn)? Dankoeweel :-)

09 augustus, 2006 17:20  
Blogger Bert said...

Welkom terug op het 'vasteland' Koen!

09 augustus, 2006 23:16  

Een reactie posten

<< Home