dinsdag, november 21, 2006

De Wilde Week, aflevering vijgen.


Vijgen, meerbepaald na Pasen. Doorgaans maak ik de Wilde Geruchtenpodcast op vrijdag, maar het computersysteem dat ik daarvoor gebruik lag plat. Uitstel dus tot maandag. En dat was wel eens interessant, want er hebben een paar klanten gemaild dat ze De Wilde Week misten. Goed om weten, je zit toch een beetje in het ijle te puzzelen...

De Wilde Week van 13 tot 17 november gaat over de kwissende redactie, het Antwerpse Zeemanshuis, een foutje van Pete Townshend, de meikever van Panamarenko, een muzikaal wonderkind, anti-jaloezietraining, blote vrouwen op gewestwegen, Doris Day en nog een paar andere stukken.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

komt er geen 'samengevat 6'?

wat me opviel (in aflevering 5 dan wel - die heb ik ook pas gezien) is dat jij niet aanwezig was voor de camera's in new york...

21 november, 2006 17:28  
Blogger koen fillet said...

Vanavond, Jokes.

21 november, 2006 18:56  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Koen,
Voor ik het vergeet. Het allerbeste met je operatie.

21 november, 2006 20:35  
Blogger koen fillet said...

Bedankt Alain. 't Is pas overmorgen.

21 november, 2006 20:36  
Anonymous Anoniem said...

Wat mij betreft is de Wilde Week-podcast erg aangenaam trein-oorsnoep.

24 november, 2006 10:23  

Een reactie posten

<< Home