zondag, januari 21, 2007

Op schema

Maandag 15' gelopen, woensdag 15' gelopen, donderdag 50km gefietst, maar vandaag liep het fout. De opdracht was 15', maar Bob Dylan heeft me afgeleid.

Ik liep met "Theme Time Radio Hour" op de iPod, aflevering 36, "Hair, a threadlike outgrowth of the skin of a mamal". Hangend aan Bobs lippen vergat ik op het parcours te letten en na een kwartier vond ik mezelf terug diep in de polder. Ik heb dus - en dat is erger dan te weinig trainen - dubbel gelopen: een kwartier heen en een kwartier terug.

Het plan voor volgende week: één keer 15' lopen, twee keer 20', en op een droge dag Brussel-Rupelmonde per fiets. Misschien best morgen fietsen want ik hoor beweren dat het dinsdag gaat sneeuwen. En heel de week een onaangename noordenwind, dus tegenwind.

Labels: ,

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik vind het op zich al knap dat je terug probeert te lopen, hopelijk houd je het vol

sterkte

21 januari, 2007 17:24  
Anonymous Anoniem said...

Hallo, kun je niet nog eens het adres tonen waarop je die Theme Time Radio Hour kunt podcasten. Ik vind geen echt goed - snel - adres. En die shows zijn oh zo schoon... Gebruik ik ook als ik aan te sporten ben..
Merci
bea

21 januari, 2007 18:27  
Blogger koen fillet said...

Probeer bt.dylantree.com eens, of luister vrijdagavond naar BBC Radio 2 via het internet.

21 januari, 2007 19:04  
Blogger koen fillet said...

Oeps, 't is Radio 6, en only available in the UK. Het blijft dus plantrekken via torrents enzo.

21 januari, 2007 19:15  
Anonymous Anoniem said...

Bij de kustmarathon draaien ze het parcours om bij tegenwind. Kan jij dat ook niet doen? Zo geraken al die fietsen die je in Rupelmonde hebt opgespaard ook eens terug in Brussel :-)

22 januari, 2007 13:13  
Blogger Unknown said...

Het idee van de kustmaarathon was dan misschien wel goed, de uitvoering stopt al na twee keer. Eerst ging hij vervroegd worden naar het voorjaar en ondertussen is hij zelfs al helemaal afgelast. Er is wel een voorjaarsmarathon in Antwerpen.

22 januari, 2007 15:36  
Blogger lucas said...

@koen
beste koen ge ziet dat je geen twee dingen tegelijk kan doen,
lopen en luisteren

laat dat maar over aan de vrouwen,en om te checken vraag dat maar eens aan je echtgenote

:-)

22 januari, 2007 18:32  
Blogger Jogginggirl said...

Ik vroeg me ook al af hoeveel sponsors jij hebt voor je fietsen ?
Of zit jij in die ene trein waar ze geen bezwaar maken tegen een fiets als bagage (ik denk niet dat je je traject op een miniplooifietske aflegt)

22 januari, 2007 21:31  
Blogger koen fillet said...

Als je 4,40 euro neertelt maakt niemand bezwaar tegen een fiets. 't Is veel geld...

22 januari, 2007 21:32  
Anonymous Anoniem said...

een zelfs als je 4,40 neertelt, zuchten ze soms nog...

23 januari, 2007 16:56  
Anonymous Anoniem said...

Is dat een recht, een fiets meenemen (tegen betaling)? Moet je dat vooraf boeken ? (ik herinner me een mislukte uitstap met 8 vrienden en dus ook 8 fietsen : capaciteit vd trein te klein dus njet.)
Wat als je daar alleen staat, en de halte voor je waren er al vb. 10 ?
Mag het ook op spitsuren ?
Onze vreinden van de NMBS zouden hier reclame kunnen voor maken, maar dan geraak jij wellicht zelf niet meer mee door het succes ....

25 januari, 2007 09:02  

Een reactie posten

<< Home