woensdag, februari 14, 2007

Columbus


Al drie volle dagen staat mijn spiksplinternieuwe tweedehandse fiets ongebruikt in het kot. Het regent, en het blijft regenen begot. Er zitten geen spatborden op, en ik wil hem niet vuil maken. Ik ga vanavond bidden tot de heilige Frank en de heilige Sabine. Desnoods breng ik hen morgen op de Reyerslaan kleine offergaven.

Voor de kenners: Columbus, aluminium 7005 T6 en een hoop versnellingen. Geen trippel, dus om de Mont Ventoux op te geraken zal ik nog een investering moeten doen.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Koen,

Zonder trippel kan dat ook! Alleen, kies de goede kant (vanuit Sault, langer maar iets minder steil in de aanvang), en zorg dat de echte tour niet de dag voordien passeerde, want dan rij je gegerandeerd lek aan 'Le Chalet Reynard' waar je door de biertent moet rijden...

14 februari, 2007 22:49  
Anonymous Anoniem said...

Dag Koen,

Op mijn handbike staan ook geen spatborden, maar toch: hij heeft recent nog eens gebold... en het deed deugd!

Ik wens het je ook toe. Spatborden of niet. Zonder trippel. Das allemaal niet nodig. Als de "moral" maar goed zit (en het weer eventueel ook).

Al het beste nog verder, groetjes!

15 februari, 2007 00:50  
Anonymous Anoniem said...

dienen trippel kunt ge ook achteraf uitdrinken, als beloning....

Jogginggirl

15 februari, 2007 09:12  
Anonymous Anoniem said...

hier in Gent is het vandaag alvast prachtig weer! Uw gebeden werden verhoord! testen die fiets!

15 februari, 2007 09:53  
Blogger Kaat said...

Knappe foto trouwens....doch dit geheel terzijde uiteraard...

p.s. de weergoden lijken vandaag weer goed gemutst te zijn....een blauwe lucht met een waterzonnetje & weinig wind...of misschien is dit enkel lokaal het geval...

15 februari, 2007 13:42  

Een reactie posten

<< Home