zondag, maart 25, 2007

Bwards


Ik ben nog minder aanspreekbaar dan Michel (welgefeliciteerd met uw prijs, Michel). Enkel met Maarten en Clo gepraat, maar dat was om praktische afspraken te maken dus dat telt niet.

En met Lilith. Ze wou dat ik naar haar kuiten keek, want sinds ze loopt is ze trots op de vormgeving daarvan. Ik heb ook naar haar borsten gekeken, want daarop plakte het vignet waar haar naam op stond.

Voor de rest nog een paar woorden gewisseld met iemand die zich voorstelde met: Ik ben uw luisteraar, maar ik ben vergeten naar zijn url te kijken. En met de barman. Een sapje en een cola alstublieft.

En met Thomas, maar dat telt ook niet want die had ik zelf meegebracht. Hij wou weten hoe bloggers er in het echt uitzien. Het moet meegevallen zijn want hij is de volgende ochtend zelf met een blog begonnen. Hij zou beter blokken dan bloggen.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dag Koen,

wat betreft het blokken/bloggen, ziet je zoon natuurlijk geen goed voorbeeld. (Over het blokken wil ik geen uitspraken doen, maar in het bloggen ben je ook zelf heel bedreven, hé.) Tja, appeltjes en bomen...

Nog 'n fijne zondag,

Aline

25 maart, 2007 15:21  
Blogger frédéric said...

Mijn ouders hebben me bij de geboorte een paar regels meegegeven waaraan ik me nog steeds hou: Gij zult niet doden, gij zult vader en moeder eren en gij zult geen BV's stalken. Maar als die-hard fan van jongens & wetenschap indertijd heb ik echt wel even getwijfeld.

25 maart, 2007 16:07  
Anonymous Anoniem said...

Hey Koen,

Mijn excuses voor het vragen aan Thomas of hij een blog had. (Misschien was dat wel de aanzet tot zijn blogstart)
In elk geval nog eens bedankt voor je medewerking en ik hoop dat je je toch ook een beetje geamuseerd hebt...

Vriendelijke groeten,

Jeroen

25 maart, 2007 16:32  
Blogger Bruno Peeters said...

Hallo Koen,

Ik heb je vrijdagavond inderdaad opgemerkt in het publiek. Net zoals Frederic wou ik geen BV stalken. Het probleem is dat je over een BV heel wat weet (of denkt te weten ...), maar dat de BV niets over jou weet. Hoe kan je dan een zinvolle conversatie starten ?

25 maart, 2007 18:03  
Anonymous Anoniem said...

Zoals je radio maakt, Koen, zou 'k je nochtans verdenken van een vlotte babbel met jan en alle iedereen.

26 maart, 2007 11:09  

Een reactie posten

<< Home