donderdag, maart 29, 2007

Coach Paul

Paul heeft op zijn blog een postje aan mij gewijd waar een kleine kanttekening bij past. Ja, het is waar dat ik de 20km van Brussel wil lopen. En ja het is waar dat ik me daar ijverig op aan het voorbereiden ben. En ja, het is ook waar dat New York me af en toe door het hoofd schiet. Maar Paul, ik zie daar geen jaartal bij. Eerst Brussel maar even afwachten.

Nog een kanttekening: uitgerekend deze week gaat het lopen me niet goed af. Ik worstel met een forse verkoudheid. Geen koorts, maar wel ijl in het hoofd en elastieken benen. Dat maakt het lastig om het trainingsschema te volgen. Ik heb nog niet gefietst deze week en die veertig minuten van dinsdag zijn er niet van gekomen. Gisteren een half uurtje gelopen en heel blij toen het afgelopen was. Vandaag weer niks. Ik hoop dat ik morgen gezond genoeg ben om die veertig minuten te lopen waar Paul het over heeft.

Wilde Geruchten presenteren met snottebellen is ook lastig.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

probeer je verkoudheid er uit te joggen Koen

30 maart, 2007 20:47  
Blogger Kaat said...

een rustige nacht gewenst daarom...met een leuk vickx luchtje

p.s joggen met een verkoudheid is anders ook niet zo praktisch, dan beginnen je longen zo pijn te doen op het einde =/

31 maart, 2007 00:17  

Een reactie posten

<< Home