zaterdag, maart 03, 2007

Lou Reed: het verjaardagsfeest


Wie er niet bij kon zijn, of wie van niks wist kan hier de schade inhalen. Raymond Van Het Groenewoud, Steven Vanherreweghe, Frank Vander Linden (fans) en ikzelf (geen fan, gewoon een liefhebber) trekken een fles open op Lou's verjaardag.

Met extra's. Stukken muziek waar we tijdens de reguliere uitzending overheen hebben gepraat worden hier een tikkeltje respectvoller behandeld. Al bij al een half uur meer Lou Reed dan vrijdag op Radio 1. 't Is graag gedaan.

Wat ik vergat te vertellen in de uitzending: Lou Reed komt naar Vorst op 18 en 19 juni en zal daar de volledige Berlin uitvoeren. (Ik heb dat ergens gelezen, maar ik weet niet meer waar. En na uitgebreid zoeken op het web vind ik nergens een bevestiging. Dus schrap schrap en blij dat ik er niks van op de radio heb gezegd.) En nog iets: als u net als Frank vriendjes wil worden met Lou Reed moet u naar zijn MySpace klikken.

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dank u zeer voor de download, koen; uw noeste arbeid wordt hier ten zeerste geapprecieerd ;-)

Zoals gezegd bij de reacties in je vorige post: Hopelijk mag je in het vernieuwde Radio 1 nog veel van dergelijke specials maken... tenzij je dat zelf niet ziet zitten natuurlijk, want ik kan me best voorstellen dat er serieus wat werk in kruipt; zeker als het artiesten met dergelijke omvangrijke back catalogus als Reed betreft...

03 maart, 2007 12:24  
Anonymous Anoniem said...

Inderdaad mooie radio, lang geleden dat ik nog eens zo gekluisterd was aan de radio, en dat op een vrijdagavond.

03 maart, 2007 18:24  
Anonymous Anoniem said...

Lou Reed komt naar Vorst op 18 juni en zal daar de volledige Berlin uitvoeren.

zie: http://www.noblepr.co.uk/Press_Releases/live_nation/2007_tour.htm

12 maart, 2007 14:50  

Een reactie posten

<< Home