dinsdag, maart 27, 2007

Tekstbaronnen


De kwaliteit van het fotootje is abominabel. Dat komt omdat de fotograaf, Chris, een filmke heeft opgenomen, inplaats van simpelweg een foto te trekken. Dit is dus een zogenaamde "still" in het jargon van Jan Verheyen.

(vlnr Ruud Hendrickx, Jan Verheyen, ik en Vanessa Vanhove)

Ik had twee flessen champagne mee. Ik moest, want bij de vorige opname ging mijn GSM af en dat wordt bestraft met een tournee generale. Twee flessen is niet genoeg voor een vol zaaltje, maar dat heb ik handig opgelost: iedereen kreeg een rietje, en mocht uit de fles slurpen die werd doorgegeven.

Hillariteit, de sfeer werd dolletjes, het publieksenthousiasme groot, enfin, u zal zondag op de radio niet horen dat er door de examens en het terrasjesweer weinig volk was. En misschien moet u ook eens live komen kijken.

Labels:

2 Comments:

Blogger Kaat said...

Ik wist dat ik nog een keertje moest komen. Helaas, weer een leuke kans gemist =/

29 maart, 2007 00:44  
Blogger kris said...

Al dat volk dat niet in de zaal was staat al geduldig te wachten voorbij de martelaarslaan, Charles de kerckhovelaan. Daar is een groot bord verschenen dat aftelt hoeveel dagen het nog duurt eer de ronde aankomt. Daarstraks stond er 102 op.

31 maart, 2007 00:37  

Een reactie posten

<< Home