woensdag, juni 20, 2007

Ondertussen in Studio Marconi, twee

Fijne mensen, die van Crowded House. Spelplezier, grapjes onder elkaar, vooral bassist Nick Seymour is een geestige man. En bovenal: well crafted songs.


Ik stond achteraan, naast (ss). Die heeft niét geapplaudisseerd, maar toch gaf hij op zijn manier blijk van enthousiasme. Na het eerste refrein van Weather With You keek hij me aan en zei: "Komaan Pat, de tweede strofe zingen we mee. Tweestemmig". Ik antwoordde dat ik Koen heet.

En wat dat zingen betreft: ik wou wel, maar ik kon niet. Ik kom niet verder dan Things ain't cookin' in my kitchen en Julius Caesar and the Roman Empire, maar Strange affliction wash over me en Couldn't conquer the blue sky, zover gaat mijn kennis niet. Die van (ss) wel.

Radio 1 zendt het concert uit in het nieuwe programma Exit. Hou de website in het oog. De foto is des Floris'.

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

"Bassisten zijn altijd cool !
En die van Crowded House dus ook".

dixit: een bassiste...

20 juni, 2007 23:09  
Anonymous Anoniem said...

De Crowded House is gewoon helemaal cool! Me jealous :-)

21 juni, 2007 10:49  
Anonymous Anoniem said...

het is "well crafted songs" niet "good crafted songs"

24 juni, 2007 03:44  
Blogger koen fillet said...

@anoniem. Toemme. Ik heb het meteen aangepast en in mijn geheugen gegrift. De kans dat je dit soort blunders maakt is een reden om niét te schrijven.

24 juni, 2007 10:03  

Een reactie posten

<< Home