donderdag, augustus 30, 2007

Klad


Te laat en te moe thuis om nog voluit te posten. Mijn leven speelt zich de laatste tijd uitsluitend op de Reyerslaan af, dat is voorlopig de enige bron van inspiratie en daarin schuilt een groot bloggersrisico. Voor je het weet gooi je bedrijfsgeheimen te grabbel. Ik hou mij dus in.

Maar allez, een toegiftje om jullie nieuwsgierigheid aan te wakkeren: een oud, embryonaal kladje van Ongehoorde Meningen. Zo ziet zaterdag 12u/13u eruit op papier. Zag, want het zijn notities van weken geleden en alles verandert tot het laatste momentje.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ziet er (in al zijn klad-heid) erg ordelijk uit. Ik ga ervanuit dat u een kei bent in mind-mapping =)... Ik ben nu al curieus!

30 augustus, 2007 22:46  
Anonymous Anoniem said...

Oei, vrouwtje zal niet blij zijn met de vele uithuizigheid.

kjlbm: kom jij bij logeren mij?

31 augustus, 2007 16:34  

Een reactie posten

<< Home