dinsdag, augustus 21, 2007

Veertig-en-een-beetje


Er was er eentje jarig vandaag op de redactie. Eentje die u kent. Ze had taart bij en pralines. Ik nam een witte met een noot. En een witte zonder noot. Of ik eigenlijk nog dieet, wou Annemie weten. Nee dus. Of zij eigenlijk nog loopt, vroeg ik. Nee, ze loopt niet meer. Ik ook niet. Ontstoken achillespezen. En vanzelf gaat dat dus niet over, blijkbaar.

Fietsen zou nog kunnen, maar dat is er een vakantie lang niet van gekomen. Vorig radioseizoen fietste ik geregeld na het werk naar huis, maar mijn arbeidstijden liggen vanaf september nogal avondlijk. Ik weet niet zeker of ik nog zin ga hebben in twee uur fietsen als ik 's avonds om half negen de redactiedeur achter me dichttrek.

Labels: , ,

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

jo-jo

22 augustus, 2007 08:20  
Blogger (db) said...

Ochtendstond ...

22 augustus, 2007 08:59  
Anonymous Anoniem said...

Hou er de moed maar in! Die archillespezen kunnen met een goede behandeling genezen en dan kan je weer sporten. En zwemmen kan eigenlijk voor bijna niks kwaad. Heb je nog een goed alternatief overdag.

22 augustus, 2007 09:29  
Anonymous Anoniem said...

Je kan het altijd op het weer steken dat je niet hebt gefietst deze zomer :-)

22 augustus, 2007 10:46  
Blogger koen fillet said...

@Warrior-little. Eek, zwemmen! Dan verroest ik. Zwemmen is voor de vissen. Als mensen bedoeld waren om te zwemmen zouden we schubben en vinnen hebben.

22 augustus, 2007 10:49  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb een oom met kieuwen... Ja echt hoor, blijkbaar bestaan er mensen met achter hun oor een vervorming die op een kieuw lijkt...
En och ja, ik mag (voorlopig) ook niet meer lopen en eerlijk gezegd... met zijn allen in zo'n zwembad gaan liggen dat dan nog eens vol met chloor zit... het motiveerd me niet. Waarschijnlijk ook al omdat je van openingsuren enz. afhankelijk bent.
Maar binnenkort een controle en hopelijk groen licht!

PS ik kijk altijd uit naar de lettercode die ik ga mogen overtijpen. Vandaag is het CHOGF en ik weet niet waarom dat me aan chocotofs doet denken... maar jummie!

22 augustus, 2007 11:17  
Anonymous Anoniem said...

ah Koen, ga jij vanaf september Pili-Pili presenteren misschien?

Miljaar, wanneer wordt er nu eindelijk eens iets bekend gemaakt over die nieuwe programmatie? zondag 2 september?


Groeten,
RoenHetOngeduldigeZwoen

22 augustus, 2007 14:40  
Anonymous Anoniem said...

Er is er ene uitvluchten aan het zoeken om niet meer te hoeven sporten...

22 augustus, 2007 14:58  
Anonymous Anoniem said...

@RoenHetOngeduldigeZwoen
Ik krijg er ook iets van ! 't Is een beetje zoals wachten op de tariefverhogingen van Electrabel die er aan komen in 't najaar: wordt het echt zo erg ? of zal het wel meevallen....

22 augustus, 2007 15:10  
Anonymous Anoniem said...

Toch opvallend hoeveel mensen altijd maar weer die witte pralines eerst uit de doos halen!
PS heb je er nog eentje voor mij over?:))

22 augustus, 2007 17:18  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkige verjaardag, Annemie! Smakelijk, Koen!

22 augustus, 2007 17:33  
Blogger koen fillet said...

@RoenHetZwoen. Persconferentie volgende dinsdag, dus woensdag in de kranten. Maar, maar, maar: wie maandagnacht rond 23u naar Radio 1 luistert zal een tip van de sluier horen oplichten. Dat is een geheim.

22 augustus, 2007 20:23  
Anonymous Anoniem said...

@ cursief huigje: idd, die witte pralines met mokkavulling zijn altijd als eerste verdwenen. Ik pleit schuldig =)

@ warrior-little: deze keer is mijn code JOGEFE, wat mij dan weer sterk aan joggen doet denken. pfff, toch maar de loopschoenen aantrekken morgen...

23 augustus, 2007 02:04  
Anonymous Anoniem said...

@ Koen: ok, ik leg maandagavond mijn oor naast de gesluierde radio... benieuwd alvast wie dat verzoekprogramma gaat presenteren; ik dien vandaag nog 'mijn verhaal' in, hopelijk ben ik nog op tijd...

23 augustus, 2007 11:54  
Anonymous Anoniem said...

Misschien kunnen we vanaf nu altijd de lettercode overtypen (en eventueel commentaar bij schrijven)
yjxdye: nog even opgezocht in het woordenboek en to dye is (je haar) ververven, kleuren

23 augustus, 2007 13:30  
Anonymous Anoniem said...

(je haar) verven, kleuren

yrziwygz: zal wellicht in het Kroatisch een betekenis hebben

23 augustus, 2007 13:31  

Een reactie posten

<< Home