woensdag, september 12, 2007

Feyten, geen Fillet


Vrije dag vandaag, want ik werk op zaterdag. Ik kan dus onbevangen naar mijn eigen programma luisteren. Allez, naar Flip zijn programma eigenlijk.

Kangoeroerechtbank vanmorgen in De Ochtend, goed opgemerkt. En de tegenspraak tussen imam Nordine Taouil in het journaal en Ehsan Jami in Terzake. Staat in de Koran dat ongelovigen en afvalligen gekoeionneerd moeten worden, of niet? Na Flip zijn gesprekje met de imam vrees ik van wel.

Geen klachten, Flip. Over de muziek misschien, waarom val ik mij een buil aan muziek waar niemand zich een buil aan kan vallen?

(Dat roze truitje rechts op de webcam is Katleen. Die staat erbij om Flip gerust te stellen. Regisseren heet dat.)

Labels:

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Ik doe nog beter: ik val mij zelfs een buil aan muziek waar IK mij in principe geen buil aan kan vallen. Het is kwestie van frequentie vrees ik. En dan bedoel ik niet de 91.7 maar het aantal keer dat die muziekjes voorbij komen per tijdseenheid.
Los daarvan: ik vind FoF nog steeds een fijn programma.

13 september, 2007 10:03  
Blogger 1983 said...

Wat is er hemelsnaam gebeurd met radio 1's muziekkeuze?!

Echt braver kan bij niet. Neen, na 2 weken ben ik nog niet overtuigd of dit wel een verbetering is.

13 september, 2007 10:52  
Blogger Unknown said...

Zaterdag ben je Ongehoorde Meningen begonnen met 'Parachute' van Something Happens, Koen. Dat wilde je toch nooit meer aan- of afkondigen? Blijkbaar heb je je toch kunnen bedwingen om ze te schrappen. ;-)

17 september, 2007 14:43  

Een reactie posten

<< Home