vrijdag, november 23, 2007

Zoekterm

Het is me wat. Zesenzestig man, màn denk ik, is hier vandaag terechtgekomen met de zoekterm Annelies Rutten, vijf zochten Rutten Annelies. Fouten maken is niet erg: twee keer prijs met Annalies Rutten, twee keer Anelies Rutten en één keer Annelies Ruttens. Als je haar naam correct spelt, ben ik zoekresultaat 21. Als je fouten maakt, ben ik resultaat 4.

Van harte welkom iedereen, klik gerust wat dieper deze weblog in.

En om de Annelies-zoekers toch nog iets interessants mee te geven: je komt ook goed terecht met de zoekterm Intense naturel.

Labels: , ,

1 Comments:

Blogger sixlog said...

Beste Koen

Ewel ik heb op vier dagen over de 750 zoektermen voor Annelies binnengekregen. Ik sta op plaats tien in google maar die zoekrobots zijn dan ook stuk voor stuk verliefd op sixlog ( ik heb er geen uitleg voor). Ik heb pagerank 4 (toegegeven door heeeeel even wereldberucht te zijn) maar in de prediction ranking sta ik op 5.8.
Gerrit Six

p.s. soms buitenlandse vrienden die Belg willen worden. Ik heb een prachtaanbod op mijn log.

25 november, 2007 23:56  

Een reactie posten

<< Home