dinsdag, december 11, 2007

And she's buying a dinges


Maandagavond was Led Zeppelinavond, niet alleen in Londen.

Feyten of Fillet heeft Stairway to Heaven gedraaid, maar dan wel in de "short attention span"-versie. Want, vrienden, geef nu toe: die acht minuten van het origineel, dat is overdreven. Hier is het bewijs, met wat handig knip en plakwerk Stairway teruggebracht tot zijn essentie. Honderd seconden volstaan.

Vandaag boze mail gekregen van iemand wiens naam ik niet zal noemen. Dat het een schande is. Dat we een meesterwerk hebben verminkt. Dat we ons diep zouden moeten schamen. En-dat-allemaal-met-ons-belastingsgeld-meneer!

Vermoeiend. Het was maar om te lachen.

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ach, het gaat te ver om dit een schande te noemen. Er zijn zaken in deze wereld die echt schande zijn...

Maar ik heb me nooit verveeld gevoeld gedurende de originele versie, die ik toch wel boven dít apprecieer.

11 december, 2007 23:51  
Anonymous Anoniem said...

en nu maar hopen op de wereldtournee. ik heb tot maandag ochtend zitten twijfelen: 800 euro voor en ticket op ebay, 's middags de thalys op dinsdagochtend terug naar huis. een hotel heb je na die avond niet nodig. de kamer zou alleen een "who-treatment" krijgen.

12 december, 2007 07:58  
Anonymous Anoniem said...

Ach, Led Zeppelin... Elke keer wanneer ik er iets van hoor, begrijp ik meer en meer waarom de wereld zo halverwege de jaren 70 nood had aan punk.

12 december, 2007 11:37  
Anonymous Anoniem said...

Het obligate prinsenpaar Flipper-Mathille moet er ook geweest zijn, want Vincent "Quickie" Q vond het een ongelooflijk goed concert.

12 december, 2007 11:55  

Een reactie posten

<< Home