woensdag, februari 13, 2008

Amy bloot


Ik heb gisteren nogal wat tijd van mijn werkgever besteed aan het beantwoorden van mailtjes. Allemaal luisteraars die hopen dat ik die uitgeklede versie van "Rehab" nog eens ga laten horen. Dat denk ik niet, zulke afwijkende dingen zijn goed voor een keer.

Maar ik wil wel een linkje leggen (login en paswoord 42km, doorklikken naar my music). Zelfs zij die Amy Winehouse beu-beu-beu zijn, gaan dit mooi vinden. Of op zijn minst interessant.

O kijk, hier nog. Amy op de Grammys. Slechts 96kbps jammer genoeg.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En voor wie er videobeelden bijwil: http://www.youtube.com/watch?v=GgfrxZlrYR4

13 februari, 2008 09:41  
Anonymous Anoniem said...

Ja, ik kende 'm van Youtube. Prachtig.

13 februari, 2008 12:16  
Anonymous Anoniem said...

jammer genoeg hoor ik in de wandelgangen dat het stilaan weer beter gaat met Amy - daar gaat haar kans om de nieuwe billie holiday te worden

14 februari, 2008 16:01  

Een reactie posten

<< Home