woensdag, mei 07, 2008

Blogstress

Jan vroeg me gisteren of ik wel eens last heb van blogstress. Ik zei nee. Elke dag een berichtje zou mooi zijn, en ik ben wel eens jaloers op Pieter of Michel die sneller bloggen dan hun schaduw, maar mijn geluk laat ik niet afhangen van het aantal gepubliceerde toetsaanslagen.

Maar hola, wat gebeurt er vervolgens in de comments van het blogpostje hieronder? Kritiek. Iemand die Katrien heet, tikt me op de vingers: 't Zijn niet alleen klikarme, maar ook blogarme dagen, zegt ze.

Lap. Stress, Jan.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wel wel wel Koen, een allergie voorwenden om naast Els Tibau te mogen zitten :-)
En ze dan nog laten winnen door te doen alsof je DJ Reggi en Sharon Stone niet kent.

07 mei, 2008 22:57  
Blogger Henri Menheere said...

LOL

kritiek veroorzaakt stress ...

LOL

;-)

08 mei, 2008 10:43  
Anonymous Anoniem said...

Mijn excuses voor de veroorzaakte stress, Koen, maar intussen heb wel ik weer iets te lezen ;-)

09 mei, 2008 13:20  

Een reactie posten

<< Home