maandag, juni 23, 2008

Ontvangst

De VRT is een doolhof. Gasten geraken de weg kwijt en arriveren te laat in de studio. Zij die beweren de weg te kennen zijn de gevaarlijksten. Dus zeggen wij aan de mannen van de bareel: waarschuw ons als onze gast er is, stuur hem naar "de 0R22" en dan komen wij hem daar oppikken. Nooit klachten over gehad.


Tot dit weekend. Dorian van der Brempt kwam naar Ongehoorde Meningen. De mannen van de bareel hebben hem netjes uitgelegd waar de 0R22 is. Daar hangt een bord en aan dat bord zou een redacteur hem opvangen. Dorian van der Brempt vond het opschrift raar. Nu hij me erop heeft gewezen vind ik dat ook.

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dorian van der Brempt heeft wel gelijk, he. Nooit geweten dat ze bij de VRT zo denigrerend doen over hun gasten.

24 juni, 2008 09:59  
Anonymous Anoniem said...

en terwijl ze betaald worden van overheidsgeld en geld van de mensen die naar de vrt luisteren
maar ja vedette status!!!!!!

24 juni, 2008 16:05  
Anonymous Anoniem said...

t was overigens een héél goeie uitzending =)

24 juni, 2008 21:27  
Blogger koen fillet said...

@Kaat. Aha!

24 juni, 2008 23:48  
Anonymous Anoniem said...

Omdat deze post toch VRT-getagd is ... gooi ik er toch de vraag maar uit: waar vind ik toch een e-mailadres van Mark Van Glabbeek, mijn jaargenoot in Antwerpen en Leuven, lang geleden, ja?? Ik zoek niet goed, dat weet ik wel, maar ik dacht: toch maar eens de kortste weg proberen. Marieke plant een reünie in het najaar en ik had beloofd van het adres van Marc op te zoeken. Hoor ik hem als 'foreign affairs' met zijn mooie stem nog pas over Ingrid Betancourt op uw Radio 1 ... Maar zijn adres vind ik maar niet. Howto? Help! Thank you very much!

06 juli, 2008 00:08  
Blogger koen fillet said...

Iedereen op de VRT heeft hetzelfde emailadres. 't is te zeggen: voornaam.familienaam@vrt.be. Ik geef een willekeurig voorbeeld: dirk.wauters@vrt.be. En namen met Van schijven we in die adressen aan elkaar.

06 juli, 2008 07:43  

Een reactie posten

<< Home