donderdag, juni 19, 2008

Was het maar al september

Dat nieuwe muziekprogramma dat ik in september ga maken, wat kan en wat mag ik daar al over vertellen? De titel bijvoorbeeld. Het Laatste Uur. Dat ligt nogal voor de hand voor een programma dat wordt uitgezonden op zondagavond tussen 23 en 24 uur. U leest het goed. Het putteke van de nacht. Dat is zo'n onwaarschijnlijk moment van de week dat het opnieuw aantrekkelijk wordt. U hoort me dus niet klagen.

Wat nog. Dat Bob Dylan's Theme Time Radio Hour een lichtend voorbeeld is geweest. Al moeten we dat niet overdrijven: de essentie van TTRH is Bob Dylan zelf, en die hebben we niet kunnen binnenhalen. Maar Het Laatste Uur zal dus thematisch zijn. En tenslotte: de ondertitel. Een programma met evenveel presentatoren als platen. Denk daar maar eens over na.

Ik popel om meer te zeggen, want ik heb uw hulp nodig. Maar eerst moet de webpagina op de Radio 1 site doen wat ik wil dat ze doet. En dat lukt voorlopig nog niet. Ze staat online, maar voorlopig zonder enige link er naartoe. Morgen wellicht.

Labels: , ,

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oei. Hopelijk maak je nog andere programma's want wie zet nu 1 van zijn betere mensen op zondagavond tussen 23 en 24 uur.
Maar als je daar gelukkig mee bent, zoveel te beter.
Succes

19 juni, 2008 22:17  
Blogger Pieter Blomme said...

"Het laatste uur" is toch ook het tv programma dat dit najaar op Life TV wordt uitgezonden? Geniaal format, moet ik toegeven. Maar wie was eerst?

19 juni, 2008 23:41  
Blogger koen fillet said...

@Dagkaart. HLU zal gepodcast worden.

@Pieter Blomme. Tiens, iemand die de programmatie van Life TV uit zijn hoofd kent. Werk jij bij Life TV?

19 juni, 2008 23:55  
Blogger Pieter Blomme said...

Een kameraad van me werkt voor Life TV. Voila, ik heb geantwoord. Nu jij? ;-)

20 juni, 2008 09:28  
Anonymous Anoniem said...

stop je dan met Feyten en Fillet? Dat zou spijtig zijn want da's mijn luisterstek na de looptraining

20 juni, 2008 09:41  
Blogger koen fillet said...

@anoniem. Feyten of Fillet blijft wat het is. Voor Ongehoorde Meningen zoeken we een andere presentator. We hebben hem eigenlijk al gevonden.

20 juni, 2008 09:55  
Anonymous Anoniem said...

JMDD VAN ldd
die geeft toch altijd zijn ongehoorde mening en laat de anderen zijn mening volgen

20 juni, 2008 17:33  
Blogger Katrien said...

Blij dat "Feyten of Fillet" ook blijft. Misschien blijf ik op vrijdagavond wel wakker, en deze keer niet om naar tv te koekeloeren...

22 juni, 2008 18:14  
Blogger Katrien said...

Oei, waarom zeg ik "vrijdag", als het zondag moet zijn? Omdat ik slecht gelezen heb! Excuses!

22 juni, 2008 18:20  

Een reactie posten

<< Home