vrijdag, juli 11, 2008

Trompenberg

Weken, maanden, ik schat meer dan een half jaar ligt die Bongobon te blinken. En het kwam er maar niet van. Geen tijd, zelfs niet voor een minitripje van twee overnachtingen, beweer ik voor het gemak. Maar mijn administratieve handicap en mijn onvermogen tot plannen heeft er ook mee te maken.


Bon. Soit. Er werd getwijfeld tussen Arras, Ureterp, Ceroux-Mousty, Bernkastel-Kues en Wuustwezel. Het is Villa Trompenberg geworden in Hilversum. Vlakbij een paar steden waar we graag komen.

"Je hebt recht op het arrangement zoals dat in het boekje beschreven wordt" lees ik op pagina 4. En dat ziet er niet slecht uit: "kristallen kroonluchters, kunst en warme kleuren. Rust, sfeer en wifi". Het lijkt bijna zonde om naar Amsterdam of Utrecht te trekken.

Bij de beschrijving hoort ook een foto. We hebben recht op sneeuw. Fijn.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

vakantie met wifi,met wifi???eenleuke vakantie met wifi??
ik dacht met onze kinderen !
wacht maar koen,eens zul je vragen aan de kids,wil je eens meegaan en iets gaan bezoeken met papa.
maar dan hebben ze een lief en papa heeft afgedaan!!!!
ooit zul je deze woorden indachtig zijn.
ik spreek van ervaring
FINI
bezint eer je begint

11 juli, 2008 14:54  
Anonymous Anoniem said...

of is wifi
fine wife,de jouwe natuurlijk!

11 juli, 2008 14:57  
Anonymous Anoniem said...

"Kids"? Yuk! Meneer leest Flair en luistert naar Donna, of zo? :-p

Maar ik ben me benieuwd. Of je in dat uitgekozen hotel binnen geraakt. Mijn ervaring met waardebonnen leert me dat je daarvoor zowat 6 jaar op voorhand moet reserveren, op een moment dat die bon al lang niet meer geldig is.

Ik hoop uiteraard op mijn ongelijk, zeker voor jou, Koen...

11 juli, 2008 17:46  

Een reactie posten

<< Home