vrijdag, augustus 01, 2008

A'dam

Voor de olieverfrembrandt moet je naar het Rijksmuseum, daar hangt de Nachtwacht. Wij gingen naar het Rembrandthuis, voor Rembrandt de etser.


De mevrouw die de etsdemonstratie gaf, deed dat zo goed dat ik heimwee kreeg. Ik zet het op mijn lijstje later, als ik tijd heb: opnieuw gaan etsen. En ik neem straks naar Frankrijk een riem papier mee en een potlood.

Op de hoogste etage van het Rembrandthuis zijn tijdelijke tentoonstellingen te zien. Ach ja, denk je dan, eigenlijk kom ik voor Rembrandt, maar allez, we zijn hier nu toch, laat ons rap rap die -hoe heet hij- Horst Janssen even meepikken.

Van mijn sokken geblazen. Een gat in mijn cultuur gedicht. Tot eind augustus. Het is de verplaatsing waard.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

4 weken congé
waar werk jij?
en naar frankrijk?
enfin
goed weekend

01 augustus, 2008 15:02  
Blogger koen fillet said...

3 weken.

01 augustus, 2008 15:05  

Een reactie posten

<< Home